Beg Campuran Dalam Sesi Dagangan Asia

  • 7 Feb 2018
   

EUR / AUD

Pasangan EUR / AUD telah melanda barisan rintangan sebelumnya pada paras harga 1.572 dan walaupun terdapat tanda-tanda bahawa pasangan itu terlebih beli, masih terdapat potensi tambahan. MACD telah memecahkan garisan sifar ke arah menaik dan bergerak purata mempunyai trajektori yang jelas.

   

AUD/JPY

Beberapa pecahan band Bollinger yang lebih rendah memberi isyarat bahawa pasangan AUD / JPY terlebih jual. Penembusan kenaikkan harga yang tajam dalam dagangan semalam tidak dapat dipertahankan, kerana pasangan itu telah kembali ke wilayah terlebih jualan. Momentum adalah menurun dengan MACD di ambang pelepasan penurunan baris sifar.

   

PERAK

Perak sedang menguji tahap harga 16.70 dan telah dilakukan untuk tiga sesi dagangan terakhir, tidak dapat memecahkan ke atas. MACD menunjukkan pembalikan menurun dan penunjuk momentum mempunyai trajektori turun umum. Terdapat tahap sokongan pada 16.12, namun, lebih banyak keyakinan dari penjual akan diminta untuk mendorong harga lebih rendah.

   

 EUR / GBP

Euro telah menikmati kekuatan ke atas Pound sepanjang minggu lalu. Petunjuk Momentum menyokong sentimen kenaikan harga dengan pembalikan kenaikkan harga yang jelas pada MACD. Tindakan harga sedang menuju ke arah garis rintangan 0.890 dan penembusan tahap ini akan memberi sokongan selanjutnya kepada arah aliran menaik.

Sign up to get started

Open Demo Account
Open Live Account
Promotions